Sunday, April 19, 2015

Maybelline Fit Me Matte+Poreless Review!

Hi Gaes, Happy Weekend!

So, today i'm gonna share with you all about my fave product. You know what, i'm basically 'A-Drugstore-Product' person. Doesn't mean i never buy high end makeup brand. I own some. But when i found an affordable product with a great quality, i must be so proud of myself! Hahahahha... Because mostly high end brand are (not) always good. But drugstore? Sometimes we doubt about the quality and it's rather gambling, right?

Monday, April 6, 2015

Have a Skin Problem? No Probs! With ERHA Clinic

Hi Gaes...

Semua orang terutama cewe pasti ingin punya kulit yang sehat, glowy, mulus dan cantik. Siapa sih yang nggak mau? Nggak terkecuali dengan gw. Karena, menjaga dan merawat kulit itu merupakan investasi jangka panjang loh. Mungkin 2-3 tahun kedepan nggak akan terasa apa-apa. Tapi, kondisi kulit kita baru akan kelihatan dan terasa saat kita sudah memasuki usia 35 tahun keatas.
Tapi, nggak semua orang terlahir dengan kulit yang sempurna. Ya gausa perfect-perfect banget deh, minimal kulit wajah bebas noda & flek hitam, kerut atau bekas jerawat aja sudah lebih dari cukup. Hehehehe ^^

Nah, untuk mendapatkan kulit yang sehat tentu juga butuh perawatan ekstra dong. Seperti apa sih perawatan basic yang nggak boleh kita skip dalam skincare routine kita?

This is my bare face! Memang nggak terlalu bermasalah sih.Tapi masih ada beberapa kekurangan pada wajah.

Thursday, April 2, 2015

NYX Eyebrow Gel in Brunette Review + Video!

Gaes...
You know what, for some people eyebrows must be the important thing in life. Some people (Girls i mean) can't go out without their perfect eyebrows. Do you one of them? Hahaha....
So now i have something that i wanna share, and it's all about brow things. Because, i am the one of the people who can't go out without eyebrows done!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers

Thank You For Coming...